Colorama

Den 26 oktober börjar jag min praktik på Colorama :D Tror det kommer bli kul, undrar vad jag får göra. Börjar kl 9! Är inte van att gå upp så tidigt nu för tiden... Så jag får väl börja gå och lägga mej i tid snart istället för att vara vaken till 2 varje dag :/ Har övningskört 2 gånger idag faktiskt och imorn ska jag köra till Sysslebäck :P Får se hur det går. Vi ska väl upp till huset och fixa lite grejer och sånt tror jag.
Köpte lite saker förut, bla Cosmopolitan så jag ska nog läsa den nu :) Och sen blir det väl troligtvis en kväll med idol. Tycker egentligen inte att det är specillet många som är bra. Förra veckan var ju dom flesta riktigt dåliga tycker jag. Det är bara 2-3 stycken som jag gillar även om dom säger att "i år har vi det starkaste startfältet någonsin", fast det säger dom jämt. Hoppas det blir bättre ikväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0