Kyligt och frostigt

Fy fan vad kallt det är! Det är 14.6 grader i vårat hus... Jag är så trött på att vara frusen hela vintern i det här huset. Det värsta är att det är kallt när man ska gå upp på morgonen :/ Och så måste man gå omkring med flera lager kläder inomhus. Golvet är iskallt så man måste ha tofflor jämt. Fast jag gillar ju tofflor iofs, hehe.
Sitter med massa tända ljus och min randiga filt runt mej i vardagsrummet och kollar på tv. Kanske blir varmare om jag lagar lite mat? Måste hinna äta innan Zara och Pontus kommer sen. Ska bli skönt att komma in i ett varmt hus, haha. Tänk va mysigt det skulle va at ligga i ett varmt bad :)

Men nu blir det matlagning. Off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0