Nice to meet you today!

Varför är det så svårt att sova? Jag försöker alltid sova men det funkar inte, jag tänker antagligen för mycket. Jag oroar mej så mycket över att gå och lägga mej. Så istället läser jag och blir ändå inte trött, men när jag läst nog länge så tvingar jag mej att försöka somna. Går och lägger mej ungefär halv 3 varje dag nu och sover till 1 på dagen. Tycker inte om att sova till 1...
Usch.

Sitter och kollar låtar på spotify men finner inget bra just nu... Har inget att söka på, min hjärna är tom. Kommer läsa ut min bok sen också :/ Måste åka och låna böcker nån dag! Klarar mej inte utan böcker :P


Searching for my beautiful reward.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-03 @ 17:30:53
Postat av: zara

oj det var jag innan där:P tänkte bara skriva att dina rubriker är roliga ibland :) det är så jävla svårt att komma på rubrik ibland :p aja see ya later, biaaatch.

2009-10-03 @ 17:32:16
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: Elli

Sök på taylor swift =)

2009-10-05 @ 11:47:13
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0