Trötter

Har kört bil ilite mer än 3 timmar nu! Jag känne mej helt slut och stel, haha. Åkte till Sysslebäck och tog sen en annanväg hem runt Bograngen och Kristenfors. Men det gick bra iaf tycker jag :) Nu längtar jag efter mat, det blir korv och mos snart från meba :P Mumsigt.
Johan kom och hämtade kameran imorse. Otur som han har så har han lyckats virda till sitt knä rejält så han kan knappt gå :P Han väckte mej mitt i en konstig dröm. Kameran ska flyga med till Bali med David och Jenny tydligen så jag kommer inte kunna fota nått :/
Nu är katten helt dryg och springer i huset runt och gör rivstarter på mattorna, majuar och biter mej i fötterna så jag får väl gå och släppa ut han :P

Kommentarer
Postat av: anonymast

vart haru täj vägen?

2009-10-21 @ 17:29:40
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0