Tröttheten har slagit till

Har fått målat lite idag faktiskt. I skyltfönstret :P Det är ju kvällsöppet på torsdag så dom ska byta tema i fönstret till shabby chic. Susanne har målat sitt nattygsbord i vitt och hamrat, slpiat och smutsat ner det så att de ska se riktigt gamalt och slitet ut. Det blev skitsnyggt! Jag målade en slags vit/beige färg och sen nån dag ska dom tapetsera. Tapeten är så söt, vit med små rosa blommor på :) Sen kommer alla detajer som trasmattor, nån ljusstake och gamla foton dit också. Tror det kommer bli jättefint i skyltfönstret.

Har vart där från 9 till 6 idag! Det var helt okej ända fram till 4 men mellan 4 och 6 var jag så jävla uttråkad och trött och ville bara dra hem... Det finns ju inte direkt särskilt mycket för mej att göra eftersom jag inte kan hjälpa några kunder. Men förhoppningsvis blir det bättre. Just nu är jag så trött och vill inget hellre än att sova men jag får inte för då blir jag grinig sen när jag vaknar. Tar en snus och kollar på tv ist (och kanske gör en kopp te).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0