Blinkande lampor i olika färger

Känner mig väldigt positiv efter min körlektion idag. Det gick bra och jag känner att jag har mer kontroll på vad jag gör. Dom senaste gångerna har mina lektioner har gått okej men idag gick det bra! Nästa gång skulle jag köra mer centralt i torsby mitt i allt liksom men det känns inte speciellt svårt faktiskt. Men man vet ju aldrig...

Snart, mycket snart är det mârten och jag vet inte riktigt hur jag känner inför det... Är det kul eller är det meningslöst? Iofs så träffar man en massa folk och kanske åker lite karuseller (fast det är dyrt). Men samtidigt är allt så förutsägbart på nått sätt med att springa runt och kolla på saker under dagen och störa sig på alla ungar som har sånna irriterande pipande grejer i munnen och sen mot kvällen börja dricka och gå hundra varv runt vid karusellerna och leta folk. Men det är som en tradition och den kommer inte brytas iår.

Nu ska jag hyra film på telia (om det finns nån värd att se) och äta min kycklingwrap.

Idag kommer Ann-Sofie hem från bulgarien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0