Egenskaper

Jag har tror jag har blivit sjuk efter lördagen... Har ont i halsen och tvingas dricka te med honung :P Det är kallt så jag har på mej min mysiga (fast lite stickiga) kofta. Mârten va kul tycker jag, även om ingen vill åka karusell med mej :P
Jag märkte igår när jag kom hem att jag ska till jobbcoachen imorn och ska ha skrivit på mitt cv och kollat lite utbildningar! Det hade jag glömt, jag trodde det var på torsdag så jag hade mera tid på mej... Jag kan verkligen inte skriva saker om mejsjälv eller svara på frågor som "Vem är Veronica Mattsson?" Det är svårt att skriva cv... men jag måste ju ha de klart idag så jag har ju inget annat val än att sätta mej ner och fundera över hur jag själv är.

Herregud vad jag är sögen på att åka till London!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0