Grining blir jag

Tråkig tråkig dag...
Vaknade kl 12 efter jobbiga drömmar, drack oboy och gick till arbetsförmedlingen. Är så trött på det stället men jag kommer antagligen va där ännu mer nu :/ Måste leta jobb och skriva ansökningar. Har kanske funnit en utbildning också som dekoratör :) Den är i Leksand och det är ju inte så långt bort men vi får väl se hur det blir med allt sånt. Jag känner mej nämligen ganska förvirrad just nu. När jag kom hem la jag mej i sängen och blev seg och halv sov ett tag. Stort misstag! Det är inte bra för mej att sova på dagen, jag blir så jävla trött och grinig när jag går upp sen. Speciellt när alla frågar "Hur gick det på arbetsförmedlingen då?", "Vad sa dom?" och jag orkar inte svara... Så nu ska jag inte sova middag mer. Saknar också nån att sova bredvid.
Min hjärna slåss med mina känslor och än vet jag inte hur det går.

Jag vill bara stänga in mej på mitt rum, bädda ner mej i sängen och drömma mej bort i en massa böcker och aldrig mer gå ut. Allt för att trycka bort verkligheten.

Teatime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0