Halstabletter och earlgrey

Har nyss skickat mitt cv till jobbcoachen. Hoppas det blir bättre den här gången... Ser inte fram emot att gå dit sen kl 3. Börjar bli ganska drygt där :/
Min hals gör ONT och jag hostar så jag får tårar i ögonen. Jag sov skit dåligt i natt. Jag låg och vände och vred på mej hela tiden och de kändes som jag var vaken, fast ändå på nått konstigt sätt halvsov jag ibland och drömde massa grejer. Känner mej inte utvilad över huvudtaget.
Förresten kom på när jag låg och försökte somna att jag tänker alla mina allra smartaste tankar just då. Och då orkar man ju inte skriva ner dom. Synd att man inte kunde spela in tankar som man kunde lyssna på senare. Det kanske inte är nån som fattar vad jag menar... men jag gör :P
Jag borde nog göra mej iordning nu :)

Kommentarer
Postat av: zara

fan jag sov också skitkasst inatt, typ vaknade varje timma kändes det som.

2009-09-15 @ 13:58:56
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0