Ja, jag ser på tecknat.

Aw, det är Dumbo på Disney Channel :P Haha, han är söt.
Filmen är ju faktiskt tecknad också, jämfört med alla nya barnfilmer där allt är animerat... Tecknat är bäst, som jag och Zara pratade om en dag, hehe. Även om inte Dumbo är min favorit disneyfilm så är den bra, fast jag tycker det är så sorgligt när dom stänger in hans mamma och retar han. Men som i alla disneyfilmer så blir ju allt bra till slut.
Jag tror att en av mina favoritfilmer (när jag var mindre iaf) är Alice i underlandet.


Kommentarer
Postat av: zara

HEJ KAN VI SE PÅ SEX AND THE CITY FILMEN NÅN DAG TACK JAG HAR DEN PÅ DVD :):):)

2009-09-19 @ 19:20:59
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0