Mycket randigt av dig

Jag är hemma från Karlstad men oerhört trött. Somnade i bilen, haha. Så nu försöker jag vakna till för nu ska vi äta kvällsmat. Varma smörgåsar och te :) Så jag ska sätta mej i soffan sen med en filt och äta och njuta av att jag är frisk! Eller ja, nästan iaf... om ca 1 dag kanske. Men jag mår mycke bättre idag än igår. Undrar om det är nått bra på tv snart?
Köpte förresten ett par vantar och ett linne på indiska, och sen köpte jag 2 st randiga förkläden som jag ska ge till min mamma i födelsedagspresent. Båda två kostade 278 kr! För ett par förkläden! Jag är snål. Fast bara för att dom va till mamma gick jag med på det, hehe. Hoppas hon gillar dom :)
Nu ska jag ÄTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0