Äppelkakaaaa

Behöver inte jobba imorn så jag kan bli med och kolla på hus :) Det där borta i Åshagen. Fast tycker det ligger lång bort och lång in i hela alltet... Av det jag sett på bilder så känns det inte så intressant faktiskt. Speciellt inte med en bäck som går jämt breve huset och har en pluttig bro över :P Nej det såg bara allmänt konstigt ut för min del. Men jag gillar visningar så jag vill med :P
Får se.

Tränade förut idag på sjukhuset och alla utom jag var 40+, hehe. Men det är roligare att träna med dom för då slipper man ju tänka lika mycke på hur man ser ut och man vågar ta i liksom. Enklare. Gillar deras träningslokal. Kommer nog ha träningsvärk imorn, hoppas jag på iaf.


Well... Ska göra en stor kaffekopp och skratta åt Christine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0