Som sagt

Visningen.
Det va inget kul hus... Jag visste det. Pluttigt kök, små rum med väldigt snea golv både uppe och nere, klaustrofobiska toaletter och läskiga uthus :P Men jag antar att det alltid finns någon som vill köpa det. Det var iaf minst 10 bilar där samtidigt som oss. Fullproppat. Så vi gick omkring och trängdes i dom små rummen. Men vi märkte ganska snabbt att det inte var något för oss. Så vi hoppas fortfarande på att vi kan få köpa vårat hus någon gång om nu hyresgubben nånsin ger med sig. Gillar vårat hus även om det är som ett dragigt kylrum på vintern med frost på golven, heheeee :/ Vet att de skulle bli hur fint som helst om vi fick renovera hela alltet. Kanske kanske.

Det gnisslar i knäna efter min dag i soffan och jag ska upp extra tidigt imorn... Yay.


Kommentarer
Postat av: zz

jag ska också till Studio Ch ;) Jag brukar ju vara på saxette/solo men när jag ringde dit och skulle boka för några veckor sen så hade hon inte tid förrän 30 SEPTEMBER. Jag bara... eh nej.

2010-08-19 @ 20:29:47
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: z

haha men de va ju typ när jag gick i åttan :P hahaha dessutom fick ja inte tid någon annanstans ju ;)

2010-08-19 @ 23:25:06
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0