Krax

Skulle hämta ut bilderna idag från den gamla filmen som det kanske skulle kunna gå att framkalla. Men när jag kom till fotoaffären sa hon att det inte gick att få ut nått alls, man kunde inte ens se några rutor på filmen. Fast det är väl inte så konstigt, filmen var väl kanske 20 år eller nått. Synd... Skulle vilja sett va det va på. Va säkert en massa naturbilder. Jaja, det ska bli spännande att se mina egna som jag har tatt sen iaf :) om det blir bra, haha.

Håller på att göra pepparkaksdeg tills imorn. Jag och Zara ska göra pepparkakshus. Kom på att det är ju billigare att göra en så slipper vi köpa :D Det är tusen gånger godare dessutom. Farmors recept såklart!

Hipp hipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0