Mjukis i mina röda duntofflor

Har vart lite chaufför idag. Skjutsade Anne till Arvika för hon skulle på en jobbintervju. Aldrig kört dit så de va spännade. Va tvungen att tvärbromsa i en kurva framför två älgar som stod mitt i vägen. Jävligt nära att den ena tog i. Men det gick bra. Har aldrig bromsat för älgar förut. Så jag har alltid trott att jag inte ska hinna reagera fort nog och bromsa men det gjorde jag tydligen, hehe. Tummen upp för mej!

Kollat på en kass typ zombie film förut. Har nån slags hatkärlek till sånt, haha! Det är kul fast samtidigt så dåligt. Kan inte förklara... Är helt slö nu efter att ha badat. Vet inte varför men det känns alltid som att jag ska falla ihop när jag gått upp ur ett bad :P Kanske inte är van vid värmen.

Fixa fuuud!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0