Prince of Persia

Såg på den filmen Prince of Persia igår. Pappa och Anne hade inte sett den så jag fick se om den men den är ganska bra faktiskt.
Men iaf, jag kom att tänka på vårat gamla Prince of Persia-spel som jag och Ann-Sofie spleade när jag var kanske 7-8 eller nått :) Man skulle rädda en prinsessa från den elaka Jaffar på tid. Även om det är ett gammalt spel så tror jag att det skulle va kul idag med. Känns som en klassiker. Fast lite läskigt minns jag att jag tyckte det va med Jaffar, musiken och när man råkade ramla och föll ner på långa spetsar och dog. Klurigt va det också med hur man skulle klättra och ta sej upp på alla nivåer. Haha, hade några fuskkoder också så jag fick mera liv och kunde byta nivå :P
Saknar våra gamla dataspel som vi hade när vi va mindre. Hade en hel hög med skivor som är spårlöst försvunna hemma hos mamma. Synd!
Nostalgi.


Kommentarer
Postat av: the shit is bananas

jobbar du på freedag eller?

2010-12-13 @ 16:08:34
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: Zara

då ringer jag dig på fredag för jag är i tby vid halv 11 för karin ska fota mig i studion :P du kanske kan komma dit och se :D sen kanske vi kan baka pepparkakor? :)

2010-12-13 @ 21:33:09
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0