Hello Branäs!

Fick åka upp själv till Branäs idag, fast det gick lika bra ändå. Va aningen halkigt men jag överlevde. Lite läskigt att möta massa lastbilar bara eftersom hela bilen gungar till då. Men när jag inte hade långt kvar så märkte jag att jag har glömt att tanka! Jävla idiot. Fick panik och började undra om det ens finns några mackar där uppe. Min mätare stod nästan på halv tank vilket egentligen betyder att bensinlampan snart kommer lysa. Inte bra... Kom till likenäs och undrade om dom lagt ner macken där eller inte. Men annars tänkte jag att jag borde nog kunna ta mej till Sysslebäck sen på det jag har kvar. När jag kom till Branäs så visste jag inte vart jag skulle gå in men som tur var så kom det ut en som jobbar där och sa att jag skulle in till henne. Det va endel som va där och vi fick lyssna på en genomgång av arbetet och annat. Tack för att det fanns kaffe! :D
Innan jag skulle hem frågade jag om det va mack i likenäs eller inte men det var det! Så jag tog mej dit iaf och tankade bilen full. Då kunde jag andas ut! :) Va hemma typ vid halv 6.

Kommer nog bli kul att jobba där. Det beror förstås på arbetskamraterna eftersom vi skulle jobba två och två. Måste läsa igenom alla papper... Gött med jobb!


Kommentarer
Postat av: beta

Måste säga att jag älskar verkligen din blogg:)

Du verkar vara en väldigt mysig person, fortsätt med bloggandet:)

2010-12-08 @ 00:42:40
Postat av: veronica

tack :D

2010-12-09 @ 14:20:25
URL: http://verio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0