Vintergatan

Känner mej lite fjantig som går omkring med tomteluva här hemma, haha. Men den är faktiskt skön. Har övat på mina låtar ett tag nu framför våran gamla keyboard och allt har fastnat mycke bättre sen jag övade med mamma. Kommer ihåg mina stämmor ganska bra nu :) Bara texterna som jag inte minns speciellt bra än...

När jag nyss hade gått upp imorse så kommer pappa och Anne hem och säger att dom köpt en present till mej. Det va en rattmuff! Har sagt förut att det skulle nog inte va så dum med en rattmuff, haha! Men som tur va va det inte en rosa eller en ful beige, utan en grå :P Hoppas jag inte behöver frysa på fingrarna mer då. Skulle va ganska gött! Sätter nog dit den imorn innan vi drar iväg på julbord.

Måste börja fixa mat nu! Kyckling och ugnsbakade rotfrukter.
Skynda skynda!

 


Kommentarer
Postat av: zara

jag vet inte när jag kommer till torsby (en vecka kvar i skolan) men kan höra av mig, blire tajt så kan vi ju ta det efter jul... men de vill vi inte va? Jag tycker vi ska va hemma hos dig ja, jag ska ju hem så onödigt att åka hit ;)

2010-12-11 @ 19:44:20
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0