What are you wearing right now?

Fixat lite julklappar idag. Only one to go! Tror jag iaf... Märks väl om nån blir utan, haha. Nejdå. Sprang omkring på bergvik ett tag sjäv. Gött att gå ensam. Ingen stress liksom. Ville verkligen köpa massa fina underkläder men de fanns inga. Och fann jag nått så fanns det inte i min storlek. Vill ha nått snyggt i spets.
Kom med ett tungt paket hem från ikea. Vart det ska få plats har jag inte aning. Roligt att det va tomtar som packade kassarna åt en på ikea. Tror pappa gjorde så att våran tomte kände sej obekväm, haha! Man vet ju hur han kan va ibland. Tyckte lite synd om tomten stackars, hehe.

Gin och tonic på burk. SLURK!


Du tycker att jag drömmer
Jag som inte ens kan sova

(Bjuder på en fin pepparkaksbild från ifjol. Gillar verkligen jesusgrisen, sotarn och brösten, haha!)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0