Gör mej frisk!

Både dålig och bra vecka tror jag.
Jag är så otroligt trött på allt som finns i min mage... Blir så depprimerad av att det alldrig blir riktigt bra. Det gick bra i början men nu känner jag att det snart bara kommer gå utför med det igen. Då känns det bara som att de inte går att fixa. Medicin funkar inte i längden det förstod jag från början. Men de måste ju finnas en orsak som ingen kommit fram till än... Orkar inte tänka mer på det just nu.

Ska jobba i helgen iaf, det känns inte som att det är helg då :/ Det räcker med måndag till fredag för min del men jag kan ju inte va elak och säga nej haha. Min lediga dag gick ganska snabbt även om jag inte gjort så mycket. Sprungit lite, badat och sovit. Måste verkligen tvätta min träningskläder kom jag på haha. Imorn ska jag träffa Maith igen. Vi ska väl besluta om jag får vara kvar på praktiken. Jag vill det och jag antar att jag får det :P Efter 3 veckor har man ju nyss lärt sig och kommit in i allt liksom.

Blev väldigt sögen på SOCKER nu! Typ dricka eller saft men vi har inget av det :/
Får dricka te ist :) och se på simpsons hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0