Svårt att hålla igen kanske

Har vart en allmänt seg dag (gjorde skitgo kladdkaka förresten) :P
När jag kommer hem förut tyckte jag att det luktade mysko som att nån hade vart på toa men glömde sen bort det. Jag la i en tvättmaskin och hämtade ved. När jag sen skulle vika en tröja på sängen såg jag en stor brun bajsklutt på mitt täcke!! USCH! Då kom jag ju på vad det var som hade luktat (dumma Figaro) :/ Kände mej helt förtvivlad och visste inte vad jag skulle göra med det så jag var tvungen att ringa Anne, haha. Men nu snurrar mitt täcke i maskinen som tur är... Jag som nyss hade bäddat nytt i min säng. Typiskt. Figaro kommer nog bli kallad bajsarn ett tag fram över nu :P blää

Fryser, ska ta en för varm dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0