Grötmiddag

Yay slipper min diskdag idag (men får diska imorn istället)! Steeeeda ska vi göra. Ingen lust, vill lägga mej i ett varmt bad och lyssna på musik i timmar tills hela jag blir ett russin :) Kanske gör det sen...
Har haft en del att göra idag faktiskt, ovanligt mycket. Fast jag blir inte stressad. Det blir man inte där. Men har knappt orkat hålla ögonen öppna så har nog druckit lite för mycket kaffe. Det va förresten en som bjöd på glögg till frukost. Hon är så himla gullig :) Hon hade med toffifee, mjuk pepperkaka, saltapinnarsnacks och annat. Och nu har jag ätit gröt till middag. Känns ganska juligt.
Snart fryser min tofflor fast på fötterna. Får nog springa runt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0