Hepp hepp!

Läser, läser och läser. Jag behöver det. Måste snart till biblioteket igen. Det går snabbt att läsa ut allt.

Ska tydligen börja julstäda och pynta imorn. Kommer nog försöka bli på tvingad att hänga en julstjärna i mitt rum eftersom "det är så mysigt och fint". Men nää, jag kan inte inte ha den tänd på natten för då kan man inte somna för det blir så ljust och på dagen syns den ju inte. Så jag skippar julpynt i mitt rum. Det kommer ändå svämma över av alla möjliga julsaker i resten av huset :P Till och med katten har en egen liten julkula hängandes vid sin matplats, hehe.
Kommer bli en lång dag imorn.

Det är skyltsöndag till helgen också.



Alltså, varför håller så många på med den där "listan" över att beskriva sejsjälv på 30 dagar på sina bloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0