I dont want any eggs

Det är kallt här ju. Min näsa fryser. Sitter med jacka och mössa på mej. Har inte orkat elda :P Det svåra är inte att göra elden, det är hämta ved. Jag är lat just nu och jag får blåmärken på benen av den tunga ikeakassen som väger ett ton som man ska släpa in. Blöööö. Så jag väntar helt enkelt tills någon annan kommer hem som kan elda. Lite fiffig är jag, haha.
Alltså har märkt att jag borde inte köra bil... Eller jag kanske inte tänker och bara kör. Var jättenära att jag kunde blivit påkörd av en annan bil förut när jag skulle hem. Mitt fel. Och igår när jag skulle ut från sjukhusparkeringen backade jag nästan på en bil som körde bakom mej. Vet inte vad jag håller på med. Virrig... Får blir mer uppmärksam!


Kommentarer
Postat av: voff

dina rubriker är alltid så bra :D haaha :D

2010-11-25 @ 16:41:54
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0