Impuls

Kände nu att jag skulle gärna vilja klippa mej. Färga mej. Varför inte klippa kort? Det finns ju jätte många som är skit snygga i kort hår. Varför är man så rädd för att klippa sitt långa hår? Är nog rädd för att känna mej typ okvinnlig och likna en liten pojke. Inte kul. Men jag är trött på mitt ruffsiga hår med utväxt som ser ut som fan... Trött på att inte håret vill ligga eller locka sej som jag vill. Det är helt klart mer bad hair days är bra om man säger så. Men jag kommer nog fortsätta vara feg och bara klippa topparna. Frustrerande. Herregud jag måste färga mej...


Kommentarer
Postat av: steph

tycker att du ska klippa dig kort jag! tror det skulle vara jättefint! så skulle det locka sig och vara rufsigt och vilt och fint :) drömde att du knulla med en kille jag tycker om... det var inte kul. hahahahaha, var jätteledsen när jag vaknade :(

2010-11-09 @ 12:06:17
Postat av: ver

Jag vet men jag känner mej typ 50/50 om det. jag är för feg :P haha jaha du. ja usch om man blir ledsen i en dröm är man helt förstörd när man vaknar :/

2010-11-09 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0