Soyakaffe och lite sällskap

Ute och gått gått gått...
Har inte haft speciellt mycket att göra att jag var bara tvungen att gå ut och röra på mej! Lagom go i benen nu. Gött väder va de och blev skitvarm. Så de kändes lite fel att ha både fet mössa och vantar på sej, hehe. Blev så oerhört sugen på risgrynsgröt när jag kom hem, men de hade vi ju såklart ingen så jag åt yoghurt (gjord på soya) istället i brist på fantasi för att göra nått annat och den är verkligen inte lika god som vanlig youghurt men det duger. Provar för att se om min mage gillar de... Jävla omöjliga mage jag är så trött på dej, men jag får väl fortsätta prova mej fram. Så nu dricker jag kaffe med soyamjölk vilket faktiskt är helt ok. Vågade prova det eftersom jag har märkt att soyalatte var lika gott som vanlig latte :)
Haha, kollar på lite sällskap och det är ju ganska kasst och aningen pinsamt men jag gillar det ändå. Konstigt... hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0