Burr!

Första gången jag inte köpte strumpor på marten. Fast kan bero på att jag inte får plats med fler i min strumplåda :P Mina enda köp blev en munk och en godisstång. Ekonomiskt, haha! ^^

Jobb idag (och imorn) :) Och på torsdag ska jag hjälpa mamma i caféet, så jag håller mig sysselsatt den här veckan också. Tur det...
Usch, jag tycker de börjar bli kallt nu. Märkte det imorse när jag skulle upp så jag tog på mej dubbla tröjor och en sjal. Jag har ingen lust med mörker och kyla... Jag fryser nog redan nu. Får väl snart ta på mej mössa och vantar också. Fast iofs så ser jag fram emot att köpa fina halsdukar och mössor och sånt :P Åh jag vill shoppa nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0