Next

Har gjort min andra dag med lektioner i medicinsk terminologi och lite annat grupparbete. Har varit intressant att få börja med riktiga lektioner för att få känna av lite hur det kommer bli. Har förövrigt jätte trevliga klasskamrater och alla verkar öppna och pratglada. Det är varierande åldrar. Jag är faktiskt yngst i klassen, haha.

Har nyss fixat mat och matlådor. Synd bara att mitt frysskåp är typ 20x20 cm så det får inte plats mer än två grejer där i, hehe. Är oerhört tacksam för min pressobryggare som jag fick av mina arbetskamrater. Den kommer användas mycket framöver känner jag...

Har ingen tak- eller sänglampa än men gillar att jag kan tända ljus och rökelse i mitt fönster. Så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0