Termos är lösningen!

Skulle verkligen behövt kaffe idag eller ha sovmorgon. Kände redan när alarmet ringde att jag orkar inte... Min första lektion var verkligen plågsam. Under anatomin höll jag på att somna på riktigt! Aldrig hänt förut. Men mina ögonlock bara trycktes ner och det blev inte bättre av att läraren skulle visa bilder på overheaden för då släktes ju alla lampor.
När vi väl fick rast tänkte jag att jag skulle köpa kaffe så skulle allt fixa sig. Letar i plånboken men finner bara fyra kronor och man behöver fem till den där jävla kaffeautomaten (som förövrigt stjäl mina pengar alldeles för ofta genom att påstå att jag lagt i för lite pengar när jag faktiskt lagt i exakt antal mynt)!
Så jag fick genomlida dagen utan koffein och kunde nästan känna påsarna som hängde under ögonen. Illa.
När jag väl kom hem slet jag av mig jackan och föll ner i min säng. Underbart!
Har nu druckit kaffe ur min snygga hemulen-mugg och är nöjd haha.

Imorgon kommer pappa och Anne förhoppningsvis hit med lite fler möbler och sen åker jag till lilla byn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0