Strawberries

Eftersom det var min näst sista dag på jobbet idag så blev jag bjuden på kaffe, hembakad kolakaka, glass och bär av alla på skrivfunktionen. Sen fick jag två paket som jag skulle öppna i "rätt" ordning. I det första var det en pressobryggare och i det andra ett paket kaffe! :D Till min lilla lägenhet alltså. Haha, dom är så snälla :) Jag som hade tänkt köpa en pressobryggare på ikea för 99 kronor, hehe. Så nu kan jag göra massa kaffe!
Hade tänkt vara duktig göra jordgubbspaj åt dom andra till imorgon när jag gör min sista dag, haha. Alla andra brukar nämligen bjuda på något när dom slutar, går semester eller liknande.

Smulig och fin, haha!


Kommentarer
Postat av: zuperzara

haha, kul! Alabama, arkansas...

2011-08-15 @ 17:33:19
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0