Adjö min lila vän

Gillar att The Adventures of Rain Dance Maggie går runt runt runt.

Enligt farmor ser jag tydligen ut som en sommarfjäril i min gulblommiga klänning som jag har på mig idag.

Min mobil beter sig underligt. Fast det kan ju bero på att jag har haft den i 3-4 år... Ibland kan jag inte skicka eller ens ta emot sms. Har behövt byta till min gamla samsung som är flera cm tjock känns det som, haha. Det var inte så kul förut idag när jag bytte mobil och fick massa sms som som jag skulle ha fått igår. Det är nog dags att köpa en ny mobil, hehe.

Om en vecka drar jag ner och fixar till i lägenheten! :D

Kommentarer
Postat av: zuperzara

köp en mobil till mig också då när du ändå håller på ;) haha

2011-08-09 @ 10:25:27
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: zuperzara

vad köpte du då?!?! lägg upp bild!

2011-08-09 @ 19:29:16
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0