Sött och blommigt

Bara för att jag led av tristess så kollade efter jobb i Norge förut. Fann ett intressant jobb och det slutade med att jag satt och försökte knåpa ihop en bra ansökan. Så nu har jag sökt jobb. Eller ja, extrajobb :) Men det känns ändå kul.

Köpte förresten lite grejer igår faktiskt. Precis lagom för min plånbok. Så på cubus blev det några toppar och lite små saker på hm. Köpte bla en ljusrosa(!) tröja och en jättefin blommig blus som jag blev smått kär i.
Hämtade mina glasögon idag också. Snygga, men när jag provade dom hemma så kändes det som jag kollade genom ett fisheyeobjektiv... Kändes inte bra. Vet inte om det ska va så fast att jag bara inte är van, eller? I dunno.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0