En liten bit sitter kvar

Kaffe och halbrö(!) är en riktigt god kombination. Försöker fundera ut hur jag ska skriva mina meriter i ett personligt brev till min ansökan. Har aldrig tyckt om att skriva cvn eller personliga brev. Blöö. Men det är det enda som är kvar att göra innan jag kan skicka iväg min ansökan så... Får knåpa ihop nått. Kände mej lite duktigt när jag kollade igenom mina gymnasiebetyg och bara hade 5 gn och resten vg eller mvg :) Minns att jag inte tyckte jag hade speciellt bra betyg när vi slutade men nu är jag skitnöjd ju! Beror nog på att man jämför sina betyg med alla andra små pluggisar, hehe.
Oh well, wish me luck...

Jag vet inte varför men det slår tillbaka på mej varje gång. Helt jävla otroligt.

Kommit på att Hovfjället på kvällen är nog lite fint ändå.
Fick ett sug efter att åka skidor nu i den bitande kylan!

Mitt kaffe blir kallt. Och kallt kaffe = Piss.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0