X-japan var alldeles för länge sen

Blev tvingad att se på melodifestivalen hos mamma i lördags. Inte kul. Tycker det har blivit dåligt på senare år. Iaf med alla deltävlingar. Men svenska finalen och stora eurovision finalen gillar jag ändå, hehe. Kommer nog säkert ändå se resten av alla delfinaler...

Jobb igår också. Blev sent men det är bra med mera timmar. Tiden brukar ändå gå ganska snabbt. Fick med mej massa pantflaskor hem. Inte illa, haha. Får dra och panta nån dag.

Förresten man finner ju allt på grooveshark! Blev nästan överlycklig när jag fann allt som jag sökte på. Är en sån dag när jag bara lyssnar på massa gammal fin musik som jag minns och ryser. Blunda och lyssna. Fan va bra! X-japan just nu, som jag minns att jag och Jyasue hörde på. Älskar det, vilket tyder på att jag faktiskt kan tycka om musik som jag inte har nån aning om vad dom sjunger om. Så mycket känsla i det.

Är på ovanligt bra humör just nu! Undrar varför, haha.
Please dont ruin it.


Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlsten

Vad kul dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa på din blogg igen! =) Hoppas du har en rolig dag =)

2011-02-24 @ 01:21:45
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0