Hjärtat svämmar över

Jag måste ha världens bästa och sötaste farmor! Hon ringde mej förut så vi pratade lite en stund. Ville veta hur jag mådde och hur jag kände för allt. Hon är verkligen genomsnäll och omtänksam med ett stort hjärta. Man kan beskriva och prata om sina känslor för hon bryr sej... Ska åka dit en sväng imorn och hjälpa henne med lite saker :)

Har bestämt mej för bågar idag. Blev bruna "fyrkantiga" som passar mitt pluttiga face. Fast fasen va dyrt de kommer bli för snåljåpen! För att jag inte vill ha glas tjocka som flaskbottnar, ehee... Men vi kan ju säga att det är som en investering, för jag kommer förhoppnigsvis ha dom ett bra tag. Yupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0