Skiddag

Försökt sopa och skotta fram min bil. En decimeter snö ovanpå och ännu mer på marken. Har inte kört nått på typ en vecka! Den startade fint men kommer troligtvis att vara insnöad igen imorn om de nu ska fortsätta snöa, hehe. För imorn måste jag köra upp till Branäs. Första jobbdagen där! Aningen nervös men det fixar sej :) Bara man inte blir sen så!
Har suttit klistrad framför skidåkningen idag och knaprat skorpor med feta lager smör på, haha! Tävlingarna är faktiskt spännande! Jag missar sista tävlingsdagen i tour de ski också imorn bara för jag ska jobba. Typiskt, hehe. Men det kommer nog inte va så spännande när det inte gick speciellt bra i tävlingarna idag, så dom ligger efter inför imorn. Äsch, jag kanske kan lyssna på radion? :P Har nämligen ingen aning om man får göra det där uppe... We'll SEE!

Vad har man på sej för kläder när man städar egentligen?
Ööh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0