Kontrast

Kaffe med syster snart :) Länge sen känns det som. Prata på bara. Simple.
Måste in till byn och fixa snygga brillor, haha. Hur vet man vilket par som passar på en? Ska man gå efter alla regler om ansiktform eller ska man bara ta nått man gillar? Får bli en mix. Exciting. Har inte haft nåra sen mina mini mörkrosa som jag aldrig ville använda i skolan förens jag kom på hur kass syn jag har, hehe. Hemskt egentligen att man skäms över sånt ibland. Vissa ser ju skitbra ut med ett par feta svarta bågar på näsan. De beror nog på om man vågar välja nått som verkligen syns och sticker ut eller inte.
No discretion.



Kommentarer
Postat av: zara

höss geck de öpp i daln da?

2011-01-10 @ 16:53:26
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0