Veckodagar försvinner

Bruna eller svarta? Hm. Svarta syns mera och ger starkare intryck men jag tycker bruna passar bättre in på mej. Jag har två par som jag väljer mellan. Svår beslutsångest. Man ska ju ha glasögonen ett bra tag också. Så det är ju bättre jag tar lite för lång tid på mej än tvärtom. Haha, jag kommer ha fetaste glasen iaf (om jag nu inte är beredd att betala mer vill säga)! Tur att syster va mitt stöd idag skulle nog blivit helt virrig annars, hehe. Stor risk indeed!

Fixar dillkött.
Kött, potatis och sås är bäst mat. Standard.



Kommentarer
Postat av: Jenny

I think you would look awesome i dom svarta!:D

2011-01-18 @ 19:28:28
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0