Tegelslagaregatan

Jag kommer få lägenheten! YAY! Eller rummet kanske är mer passande, hehe. Ganska litet men jag tror det kan vara mysigt ändå. Den har ändå allt jag behöver och den ligger centralt. Kommer bo ovanpå en restaurang/bar. Utsikten från mitt enda fönster är deras uteservering, haha. Men vad gör det...
Har tydligen bara gamlingar som grannar som odlar blommor och sallad ute på taket. Man kan tydligen gå ut på taket och sola om man vill. Härligt! Skulle få ny tapet också som tur är, eftersom den gamla var sliten och hade mycket otrevliga fläckar på vissa ställen. Jag tror det kommer bli riktigt bra!
Åker med syster och fixar kontrakt på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0