Sista försöket

Hur svårt kan det vara att få tag på ett par skor? "Tyvärr har nedanstående skor du beställt tagit slut hos oss och kan inte beställas från vår distributör." Fan. Har sån jävla otur med dom här skorna. Beställde dom i 37 förut. Såg att dom fanns i 36 nu så jag testar att beställa igen och får se om jag får nått paket den här gången. Det kanske inte är meningen att jag ska få dom skorna, haha.

Nu flyter det döda flugor i mitt kaffe också. Det är nått fel på den här dagen.

Imorn ska drar vi till Kristinehamn och fixar kontrakt. YAY! Jag kör, vilket känns lite läskigt men jag måste. Kan bli en virrig bilfärd med mamma och syster. Vilket påminner mig att jag skulle ringa mamma och påminna henne om att komma i tid. Man kan aldrig veta hur det går, ehee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0