Snart vår, sen sommar

Letat sommarjobb. Inte speciellt lyckat eftersom jag bara fyllt i en ansökan. Min syster var ju smart och och sa "Men kan du inte söka till arkivet igen då? Eller du kanske inte vill jobba där igen?" Varför hade inte jag tänkt på det förut? Det är ju klart jag vill jobba där! Måste kolla upp det sen. Hur tänker jag egentligen, haha. Men jag ska ändå söka flera saker. Gick in på Konsum idag och fick blanketter som jag skulle fylla i och lämna in. Det är iaf nått :) Fyllde även i på hemsidan och får väl vänta på att det dyker upp nått jobb på den. Minns när jag och Zara hade praktik på Konsum och vi fick städa alla lådor med lösgodis. Det va inte så värst kul, haha! Men jag gillade dom gula t-shirtarna vi fick ha på oss.
Nu orkar jag inte mer. Behöver mat. En halv liter kaffe för att hålla koncentrationen igång är inte att rekomendera på tom mage.


Kommentarer
Postat av: monkey banana

nej, haha! En kompis från skolan färgade mig :)

2011-03-08 @ 18:05:34
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0