Meet me in Tokyo

En dag med syster. Kaffe på lustgården och gick runt ett tag i Torsby och letade presenter och hamburgare, haha. Jag fastnade inne vid röda korsets bokhyllor. Inte ovanligt. Böckerna kostar ju 5 eller 10 kr! Gillar att kolla på alla gamla böcker. Spännande. Man vet aldrig vad man hittar. Bläddrade igenom några och i vissa kunde vi finna gamla jul- och vykort. En bok hade varit någon pojkes konfirmationspresent för 50 år sen och i en psalmbok fanns ett julkort (från 1961) till en fröken  med hälsning att hon skulle läsa verserna på sidorna 193-211. Det är så länge sen och det käns lite konstigt men ändå fint att det är egentligen någon annans bok man håller i.
Var nära att köpa en fin bok men ångrade mej i sista stund. Kanske köper den nån annan dag.

Fick mina bilder idag också! Det va lite kass skärpa på vissa och det kunde varit mera ljus i dom så det får jag tänka på till nästa gång. Men en del var riktigt fina. Jag är nöjd. Satt ett bra tag och skrev etiketter och satte in alla i mitt album som nästan blev helt fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0