Wake up call

När jag sov som allra skönast imorse så vaknade jag av att det ringde. Kollade på klockan som var ca 9.30 som är precis samma tid som det har ringt varje dag hela veckan! Tänkte först inte svara men kände mej ändå tvungen just den här morgonen. Med sömnig röst svarar jag "hallå". "Har jag kommit till apoteket?" undrar en tant i andra änden. "Eeh nej" säger jag och känner att jag lät nog lite spydig. "Vad är det för nummer dit då?" frågar hon. "Öh ingen aning faktiskt" säger jag lite förvirrat och hör sen bara ett klick och hon har lagt på. Då ångrar jag att tvingade upp mej ur sängen för nu kunde jag ju inte somna om igen. Kom på efteråt att de är nog den tanten som har ringt hela veckan och säkert undrat varför det aldrig nångonsin är någon som svarar där på apoteket. Tyckte nästan lite synd om henne, hehe.
Nästan så jag undrar hur jag blir när jag blir äldre. Herregud... Haha.

Förövrigt har dagen spenderats i Sunne där man höll på att blåsa iväg i stormen och bli överkörd av galna bilförare.

Make me laugh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0