Kommer inte undan

Haft praktik i två dagar nu och känner att jag börjar få in själva skrivandet ganska bra. Men det tar faktiskt en del energi att verkligen försöka förstå det man hör i lurarna, alla uttryck och ord och jag måste dubbelkolla det jag skrivit och leta stavfel. Fast det är kul ändå. Tror att veckorna kommer gå snabbt nu framöver. Det är så mycket enklare att var ute på LIA än att gå i skolan men jag har ändå en irriterande hemtenta hängande över mig som jag måste göra undertiden.

Imorgon ska jag stå i receptionen. Spännande hehe.

På något konstigt sätt känner jag mig lugn. Inget är i uppror just nu. En bra känsla.

Red Hot Chili Peppers - Meet Me at the Corner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0