Nattsvart

På grund av orkeslöshet har jag inte uppdaterat. Har istället sett på tråkiga tvprogram eller spelat xbox, i sällskap av min violsnus, och mördat japaner.

Haft prov på att skriva brev, journaler och remisser idag. Tror det gick bra, men jag har en känsla av att det sket sig med de olika datumen. Får inte till det med dem i huvudet.

Ska på julbord på Blue Moon Bar på lördag med några från klassen. Kommer blir jävligt kul tror jag! Äta lite julmat och se på show. Fick lite panik förut över att jag inte hade något att ha på mig så efter skolan idag gick jag till lilla Lindex och köpte en svart klänning. Och eftersom jag inte hade speciellt stor lust att gå omkring i mina fodrade boots till klänningen så köpte jag ett par nya skor också. Blir snyggt! Kan bli töligt med all åkning fram och tillbaka på grund av att praktiken börjar på måndag igen, men det fixar sig bara jag kommer på bussen hem till Kristinehamn haha. Vi får se... Är riktigt pepp!

Sting - Shape Of My Heart
Helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0