Värma pizza i kastrull

Det är lite jobbigt när jag är inne på Spotify och letar låtar. Jag brukar inte komma någon vart. För på något vis när jag letar ny musik och klickar jag mig genom band efter band så kommer jag ändå fram till sån gammal musik som jag lyssnade på när jag var kanske 15 år. Mer eller mindre bra haha. Troligtvis ett medvetet val men grejen är att musiken fortfarande kan få mig i samma sinnesstämning som för fem år sedan, så som jag kände då när jag lyssnade på just den låten. Lite läskigt. Det hände nyss med Rockenroll, Blåa Ögon - Igen.

Jag ignorerar just nu hemtentan och försöker istället att fläta håret på något fult sätt medans min pizza blir varm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå nu får du väl blogg liiiiit

2011-11-23 @ 10:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0