Kunskap

Jag älskar bibliotek. Stora rum fyllda med intressanta böcker... Skulle kunna gå runt hur länge som helst och bara se på alla titlar. Mysigt. Även om jag gärna vill gå runt och leta bra böcker så har jag märkt att det faktiskt funkar för mig att plugga där och jag kan koncentrera mig på det jag gör. Satt där i 2 timmar idag och lyckades läsa om både sekretess och hälso- och sjukvårdsrätt som är det tråkigaste vi läser just nu. BRA! 

Men en negativ sak med bibliotek är sura bibliotekarier som stirrar på mig som att jag skulle proppa jackan full av böcker när jag går runt mellan hyllorna. Hur skulle det gå till ens?


Längesen
Markus Krunegård – Jag är en vampyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0