Misstolkningar

Varför är man (eller jag) alltid så tillgänglig? Vad tyder det på att jag är för sorts person egentligen? Jag har tänkt på det ända sen vi hade den diskussionen. Vi var lika på det sättet. Att man är så tillgänglig och ställer in sånt som man egentligen har planerat bara för att någon (som man verkligen tror sig tycka om) hör av sig. Känns helt patetiskt men vi är ju faktiskt medvetna om att vi gör det och jag tror verkligen inte att killar skulle göra samma sak. Skamligt. Jag blir vansinnig av att fundera över det och att alltid komma fram till att det är helt och hållet sant hur jag än vänder och vrider på det... Vilket sen leder till skillnaderna mellan tjejer och killar, att de inte kan förstå sig på varandra eftersom vi är olika i hur vi kommunicerar med varandra och i våra tankesätt. Nej, det går alltid för långt och blir alltför invecklat i mitt huvud.

Jag borde nog slösa energi på att lära mig sjukdomar och musklerna i kroppen istället.

Eagle-Eye Cherry - Save Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0