Standard

Tänkte fira lite att det vi går ut på LIA nästa vecka och att jag fick bra betyg och omdöme på provet i terminologi. Så gick nyss till caféet på hörnet här bredvid för att köpa nått gott och märkte att dom hade mollusker! Trodde verkligen inte det fanns här nere. Jag köpte en och när jag kom hem och kunde inspektera den så såg den inte alls ut som dom gör hemma. Alldeles sned och halvplatt och den hade bara snuddat i chokladen den skulle doppas i. Aja den va go ändå haha. Får köpa finare mollusker hemma.

På tal om hem så har jag ingen lust att bo hemma i två veckor framöver. Jag saknar det inte alls. Det är kul att gå ut på praktik men att bo hemma hos föräldrar orkar jag nästan inte nu känner jag. Jag får stå ut helt enkelt. Kommer att få köra bil iaf, det är nått jag saknar däremot haha.


Kommentarer
Postat av: Z

ser jag... rosa?

2011-11-01 @ 07:30:28
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0