PUFF

Slutar 11.30 på torsdagar så jag kunde åka hem tidigt idag. Så sitter och försöker få in skelettdelar, riktningar, lägen och ord i skallen nu. Går sådär... Älskar nästan anatomi. Så intressant även fast det är lite krångligt i början. Men jag fixar det! Jag vet att jag har valt rätt. Längtar verkligen efter att få gå på LIA.

Denna martenshelg har jag inga förväntningar inför. Jag vet bara att jag vill dricka lite alkohol, träffa roliga människor och åka virelvinden minst en gång haha. Det är faktiskt ganska mysigt att gå runt på martensplatsen i mörkret och träffa folk man nästan aldrig ser.

Cozy. Ha kul!


Kommentarer
Postat av: zara

haha nej jag vet, tänkte på dig när jag skrev det :p Tänk dig två hundar hoppar upp på dig och attackerar ditt ansikte och trampar på ditt hår. Det låter ju förjävligt men jag tycker det är mysigt.. Haha, pontus får väcka mig så när vi kommer hem, hahahhaha!

2011-09-10 @ 20:43:39
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0